ЎҚУВ ФАНЛАРИ МАЗМУНИНИ ИНТЕГРАЦИЯЛАШ –ТАЪЛИМ СИФАТИНИ ОШИРИШ ОМИЛИ СИФАТИДА
DOI:
https://doi.org/10.55439/yutsftim/578Kalit so‘zlar:
Интеграция, ўқув фанлари, турдошлик, кўп фанлилик, фанлараро боғланиш, педагогик талаблар, иерархик даража, таълим сифати ва самарадорлигиAbstrak
Ушбу мақолада олий таълим тизимида ижтимоий-иқтисодий ва
гуманитар ўқув фанлари мазмунини интеграциялаш масаласи қаралади.
Шунингдек, ўқув фанлари мазмунини интеграциялашга қўйиладиган педагогик
талаблар ишлаб чиқилган.
References
Ўзбекистон Республикаси қонуни:”Таълим тўғрисида” . Тошкент. 2020.
Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепцияси. Тошент. 2019.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги ПФ-60- сон қарори: «2022–2026 йилларга мўлжалланган янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида».
Жўраев Р., Умронхўжаев А.. Интеграция –янги сифат. .// Ж.Узлуксиз таълим. 2002.№.2. –98-102 б.
Мусаев У. Интеграция – таълим жараёнини оптималлаштиришнинг муҳим принципи. Халқ таълими. 2002. №6. – 2-9 б.
Абдуқуддусов О. Интегратив ёндошув-чуқур билим ва яхши фазилатларни шакллантириш омили./ Ж.Халқ таълими.Т.:2000.№3.-121-123б.
Авазбоев А.И. Совершенствование подготовки учителей трудового и профессионального обучения на основе интеграции содержания учебных предметов. Автореф. дис. канд.пед.наук.-Т.:2001.-21 с.