ИНТЕГРАТИВ ЁНДОШУВ – БЎЛАЖАК МУҲАНДИС-КОНСТРУКТОРЛАРНИНГ ГРАФИК МАДАНИЯТИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ОМИЛИ
DOI:
https://doi.org/10.55439/yutsftim/556Kalit so‘zlar:
Олий техник таълим тизими, муҳандис-конструктор, график ва касбий фанлар, интеграциялаш,, Олий техник таълим тизими, муҳандис-конструктор, график ва касбий фанлар, интеграциялаш,Abstrak
Ушбу мақолада олий техник таълим тизимида графика ўқув фанлари
мазмунини касбий фанлар мазмуни билан интеграциялаш асосида бўлажак
муҳандис-конструкторларнинг график маданиятини шакллантириш масаласи
қаралади.
References
Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепцияси. Тошент. 2019.
Берулова М. Н. Теория и практика интегрaции общего и профессионального образования в профтехучилищах: дис.док.пед.наук.-Бийск,1989. -321 б.
Маҳкамов У. Ахлоқий маданият моҳияти. // Ж. Халқ таълими. 1997. №6.
Хурбоев Н.И. Научно-методические основы интегративного подхода к графической подготовке учащихся.: Автореф.дисс.канд. пед.наук.-Т.:2000. -22 с.
Зойиров К.А., Жонузақов А.Э. Талабаларда график маданиятни шакллантириш. / “Замонавий илм-фан ва технологияларнинг энг муҳим муаммолари” мавзусида Республика илмий анжуман (14.05.2004й) материаллари. -Жиззах,
ЖизПИ. 2004. -362- б. O’ZBEKISTON