ЎЗБЕКИСТОНДА РАҚОБАТБАРДОШ ИҚТИСОДЧИ КАДРЛАР ТАЙЁРЛАШ СИФАТИНИ ОШИРИШНИНГ ИННОВАЦИОН ОМИЛИ
DOI:
https://doi.org/10.55439/yutsftim/554Kalit so‘zlar:
таълим, таълим концепцияси, узлуксиз таълим тизими, таълим шакллари, ҳаёт давомида таълим олиш, инновация, инновацион жамият, таълим, таълим концепцияси, узлуксиз таълим тизими, таълим шакллари, ҳаёт давомида таълим олиш, инновация, инновацион жамиятAbstrak
Мақолада Ўзбекистонда рақобатбардош иқтисодчи кадрлар тайёрлашда
таълим сифатини оширишнинг инновацияларнинг инсонларнинг шахсий ва
касбий ривожланишдаги омиллари ёритилган. Шунингдек, республикамизда
узлуксиз таълим тизимини ислоҳ этиш тенденциялари таҳлил қилиниб,
тавсиялар берилган.
References
«Таълим тўғрисида” Ўзбекистон Республикаси қонуни, 2020 й.23-сентябр.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 08 октябрдаги“ Ўзбекистон Республикаси Олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ-5847- сонли фармони
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 27 июлдаги “Олий маълумотли мутахассислар тайёрлаш сифатини оширишда иқтисодиёт соҳалари ва тармоқларининг иштирокини янада кенгайтириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ3151-сонли қарори.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 30 сентябрдаги “Мактабгача таълим тизими бошқарувини тубдан такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПФ-5198-сонли фармони.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 25 январдаги «Умумий ўрта, ўрта махсус ва касб-ҳунар таълими тизимини тубдан такомиллаштириш чоратадбирлари тўғрисида»ги ПФ-5313-сон фармони.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Умумий ўрта, ўрта махсус ва касбҳунар таълими тизимини тубдан такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги фармонига ШАРҲ// http://uzlidep.uz/positionparty/82
Андреева А.С. Формирование системы профессионального воспитания обучающихся в условиях непрерывного образования// Устойчивое развитие науки и образования. 2016. № 3. С.34-38.
Аношкина В. Л., Резванов С. В. Образование. Инновация. Будущее. 2001. Раздел. 3. Стадии становления концепции непрерывного образования. URL: sbiblio.com/biblio/archive/ resvanov_obrasovanie/
Ахмедов А.Э., Смольянинова И.В., Шаталов М.А. Система непрерывного образования как драйвер совершенствования профессиональных компетенций// Профессиональное образование и рынка труда. 2016. №3. С.26-28.
Захлебаева В.В. Психолого-педагогические условия успешной социали- зации сфере дополнительного образования детей// Синергия. 2016. №3. С.7-12.