ICHKI ISTE’MOL BOZORINI OZIQ-OVQAT TOVARLARI BILAN TO‘LDIRISHNING ILMIY-NAZARIY MASALALARI

Авторы

  • Azlarova Munira Muxammad-Amin qizi Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti

Ключевые слова:

iste’mol tovarlari, oziq-ovqat tovarlari, bozor, strategiya, talab va taklif, mahsulot sifati, mahsulot narxi, nazorat, ijtimoiy-iqtisodiy sharoitlar.

Аннотация

Ushbu tezisda iste’mol bozorini sifatli oziq-ovqat tovarlari bilan to‘ldirish,
aholisini etarli darajadagi oziq-ovqat mahsulotlari bilan ta’minlash, xususan oziq-ovqat
xavfsizligini ta’minlashning nazariy-uslubiy jihatlari yoritilgan.

Библиографические ссылки

. Bekmuradov A.Sh., Mustafakulov Sh.E. Pandemiya va oziq-ovqat

xavfsizligi: Sabab va oqibatlar. // Xalq so‘zi, 2020 yil aprel.

. https://www.fao.org/state-of-food-security-nutrition/ru/

. Soliev A. Marketing, bozorshunoslik. –T.: ART-FLEX, 2008, 221 b.

. Sh.Sh.Shodmonov, U.V.G‘afurov. Iqtisodiyot nazariyasi: Darslik. – T.:

, 114-b.

. Shodmonov Sh., G‘afurov U. Iqtisodiyot nazariyasi. Darslik. - Toshkent,

–357 b.

. Гомелько Т.В. канд. экон. наук, зав. кафедрой товароведения и

коммерции, Российский университет кооперации, Смоленский филиал,

Центральный рынок формирование и функционирование продовольственного

рынка, Российское предпринимательство, 2007, № 10 (1).

. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Вильямс, 2017, 9-б.

. Gary Armstrong, Philip Kotler, Valerie Trifts, Lilly Anne Buchwitz, David

Gaudet. Marketing: an introduction. Sixth Canadian edition. – Canada.: Pearson, 2017,

-bet

. Хоскинг. Курс предпринимательства. Практическое пособие. –М.:

Международнsе отношения, 1993. 104-105 бетлар.

. http://www.duel.ru/publish/burdukov/glob.html Бурдуков П.Т. Россия в

системе глобальной продовольственной безопасности.(Электронный ресурс)

. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 9 sentyabrdagi PQ4821-son «Respublika oziq-ovqat sanoatini jadal rivojlantirish hamda aholini sifatli

oziq-ovqat mahsulotlari bilan to‘laqonli ta’minlashga doir chora-tadbirlar

to‘g‘risida»gi qarori.

. European Commission. (2001). Promoting a European framework for

Corporate Social Responsibility. Commission of the European Communities. Brussels:

GREEN PAPER. http://www.europarl.

europa.eu/meetdocs/committees/deve/20020122/com (2001)366 en.pdf.

. European Commission. (2011). A renewed EU strategy 201-14 for

Corporate Social Responsibility. Brussels: Communication from the Commission to

the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee

and the Committee of the Regions. https://eur-lex.europa.eu/

. Azlarova M. Iqtisodiyotning globallashuv sharoitida ichki bozorni oziqovqat tovarlari bilan to‘ldirishning nazariy asoslari //Ekonomika i obrazovanie. – 2023.

– T. 24. – №. 1. – S. 292-300.

Загрузки

Опубликован

2023-05-30

Как цитировать

Azlarova Munira Muxammad-Amin qizi. (2023). ICHKI ISTE’MOL BOZORINI OZIQ-OVQAT TOVARLARI BILAN TO‘LDIRISHNING ILMIY-NAZARIY MASALALARI. Перспективы инновационного развития национальной системы корпоративного управления на основе международных стандартов и передового современного опыта, 448–452. извлечено от http://conference.tsue.uz/index.php/pidncgsbism/article/view/760