COMPETITIVENESS OF LIGHT INDUSTRIAL PRODUCTS SUPPLY DIRECTIONS
DOI:
https://doi.org/10.55439/NEWUZB/2023/a7Keywords:
competitive product, production, light industry, enterprise, marketing, strategyAbstract
In the article, the production of competitive products in the world market
development of marketing strategies in light industrial enterprises to expand the scale
comments about the specific features of the performance are written.
References
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti SH.Mirziyoevning 2016 yil 21 dekabrdagi “2017– 2019 yillarda to‘qimachilik va tikuv– trikotaj sanoatini yanada rivojlantirish chora– tadbirlari dasturi to‘g‘risida”gi PQ– 2687– sonli qarori.
Филюков К.Ю. Разработка механизма управления конкурентоспособностью предприятий легкой промышленности на основе совершенствования методических подходов к её оценке и регулированию. Автореферат дисс…к.э.н., Санкт– Петербург, 2010.
Максимова И.В. Оценка конкурентоспособности промышленного предприятия // Маркетинг. – 1996, №3. 33– 39 б.
Boltabaev M.R. “To‘qimachilik sanoati korxonalarining raqobatdoshligini baholash uslubini takomillashtirish”. T:,“Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. 2011, №1. 1– 2 b.
Sharipov I.B., Xakimov Z.A. Yengil sanoat korxonalari raqobatbardoshligini baholash uslublarini takomillashtirish. – T:, “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. 2017, №3. 3 b.
Чайникова Л.Н., Чайников В.Н. Конкурентоспособность предприятия: учебное пособие. – Тамбов: Изд– во Тамб. гос. техн. ун– та, 2007. – 192 б.
https://uzts.uz/investorlarga/investiciya– salohiyati/