KORXONA BOSHQARUVIDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR ORQALI REKLAMA FAOLIYATINI SAMARALI TASHKIL ETISHNING ASOSIY JIHATLARI
Ключевые слова:
axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, reklama faoliyati, sunʼiy intellekt.Аннотация
Ushbu maqolada bugungi kunda shiddat bilan rivojlanib borayotgan raqamli
iqtisodiyot sharoitida korxona boshqaruvida boshqaruvida raqamli texnologiyalar
orqali reklama faoliyatini samarali tashkil etish jarayonlari ko‘rib chiqilgan. Reklama
faoliyatini sayt yaratishdan boshlab, dastlabki rejalarga sezilarli o‘zgarishlar kiritish
hamda biznes modellarini qo‘llash ko‘rib chiqilgan.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021 yil 17 fevraldagi “Sunʼiy
intellekt texnologiyalarini jadal joriy etish uchun shart-sharoitlar yaratish choratadbirlari to‘g‘risida” PQ-4996-son qarori https://lex.uz/docs/5297046
Alimov R.X., Xodiyev B.YU., Alimov Q.A. va boshqalar. Milliy iqtisodda
axborot tizimlari va texnologiyalari. O‘quv qo‘llanma. / S.S. G‘ulomovning umumiy
tahriri ostida. – T.: Sharq, 2004. – 320 b.
Bagiyev G.L., Tarasevich V.M., Ann X. Marketing. ucheb. - SPb.: Piter, 2008.
- 736s. 2 ekz.
Begalov B.A., Musaliyev A.A. Informatsionno-kommunikatsionnыe
texnologii v natsionalnoy ekonomike. – T.: Fan, 2008. – 146 s.