MILLIY IQTISODIYOTNI RIVOJLANTIRISHDA SAVDO KORXONLARIDA RAQAMLI MARKETINGNING ROLI

Authors

  • Nafosat Sharopova Ташкентский государственный экономический университет
  • Umar Jumatoyev Ташкентский государственный экономический университет

Abstract

Hozirgi kunda raqamli inqilob nafaqat mamlakatimiz milliy iqtisodiyotida balki butun dunyo jamiyatini, shuningdek bizning ham hayotimizni misli ko'rilmagan tezlikda o'zgartirga erishmoqda. Albatta, bu o'zgarishlar katta imkoniyatlar bo'libgina qolmay, ulkan qiyinchiliklarni ham yuzaga keltiradi. Savdo tizmidagi raqamli iqtisodiyotni rivojlantirish maqsadiga erishishda yangi texnologiyalar yaratish muhim hissa qo'shishi marketing faoliyatida ham ahmiyatli ammo, to'liq ming foizli ijobiy natijalar kafolatsizdir. Savdo tizmidagi raqamli marketing yangi imkoniyatlar yaratilishi bilan birga yana yangi xavf va tahdidlarni ham keltirib chiqaradi. Bu noqonuniy raqamli marketing faoliyatni osonlashtiruvchi kiberxavfsizlik va hali to'liq texnologiyadan foydalanmaydigan jismoniy shaxslarning hayotida bir qator noqulayliklarni yuzaga keltirib chiqarishi mumkin. Yangi texnologik sektorni rivojlantirish va joriy qilishda hukumatimiz va jamiyat fuqarolarining birgalikdagi sa'y-harakatlari maqsadga muvofiqdir.

Downloads

Published

2023-06-11

How to Cite

Sharopova, N., & Jumatoyev, U. (2023). MILLIY IQTISODIYOTNI RIVOJLANTIRISHDA SAVDO KORXONLARIDA RAQAMLI MARKETINGNING ROLI. "Milliy Iqtisodiyotni Isloh Qilish Va Barqaror Rivojlantirish istiqbollari" Respublika Ilmiy-Amaliy Konferensiyasi Materiallari to‘plami., 118–121. Retrieved from http://conference.tsue.uz/index.php/article/article/view/358